Ba a ma-tii!

Nu, nu, a ma-tii!

Serios?

E o arta sa stii sa te certi. Una si mai si cand descoperi daca e cazul sa o faci sau nu. Nu pot sa va vand ponturi salvatoare, dar hai sa va spun ce a invatat Teodora in urma a 2 relatii serioase.

1. Tacerea e de aur. Genul meu de cearta incepe cu o pauza. Si nu una in care sa iti construiesti neaparat argumentele care sa-l faca knock out. Sigur, poti face asta daca esti certaret profesionist si ai garantia ca poti privi lucrurile obiectiv si calm.

Eu n-am ajuns la performanta asta. Asa ca pauza asta reprezinta garantia mea ca nu spun ceva ce am sa regret in secunda in care a iesit pe gura.

In secunda in care ai zis ceva ce nu crezi, nu simti, o prostie zisa la nervi, cearta e compromisa. Cum de ce? Pentru ca acum aveti alt subiect de cearta. Si ghici cine e vinovatul?

2. Nu uita cu cine vorbesti. Omul din fata ta nu ti-e dusman. Nu-i vorbi de sus, nu-l jigni, nu-l ataca pe el. Daca a facut un luru prostesc, nu e el rau. Criticam actiunile, nu persoana. Asta o stiu de la o persoana mai invata ca mine. Si mi se pare important.

3. Ba a ma-tii nu e un argument.Cearta-te pana la final. Pana cand epuizezi subiectul si pana cand ajungi la un rezultat real. Altfel risti sa aduci cearta curenta in cearta viitoare. Ceea ce cred ca e o greseala. De ce sa amestecam borcanele? Sa dublam reprosurile? Sa purtam doua discutii in loc de una? Ramai la subiect, asculta reprosul, apara-te la obiect!

4.Accepta ca ai dat cu bata in balta vs Iertatul nu e chiar asa de greu pe cat crezi.vMai trebuie sa adaug ceva?

5. Pupat si imbratisat. Asta e partea mea preferata.

Lasă un răspuns

