Sceptic

Mi-a spus: Esti speciala.

I-am spus: Am crezut ca toata lumea simte la fel. Ca toate femeile se ofera pe sine la fel.

Mi-a spus: Esti frumoasa

I-am spus: Multumesc.

Mi-a spus: Esti perfecta

I-am spus: Nu exista asa ceva.

A insistat: Esti perfecta pentru mine.

Am zambit.

Ma uitam sceptica la el. Sceptica si zambitoare. Mandra oarecum pentru ca ii trezisem sentimentele cele mai frumoase. Fricoasa totusi. Nu-i de joaca cu astfel de sentimente.

Ma uitam sceptica pentru ca astfel de simtiri sunt mai puternice decat mine. Decat el. Sunt coplesitoare. Ma uitam sceptica la el pentru ca intelesesem recent ca oamenii nu simt la fel. Dar ceea ce-mi povestea el ca simte, erau tocmai sentimentele mele.

A ridicat privirea spre cer. a oftat si mi-a spus: Ori totul este incredibil de frumos, ori unul dintre noi este incredibil de prost.

 

Lasă un răspuns

