Jocul orbilor

N-am tupeul extraordinar de a veni la tine si a-ti spune cu zambetul pe buze: Eu nu sunt ca restul, n-am sa te ranesc niciodata. N-am sa plec. N-am sa te insel. N-am sa te mint.

N-avem nicio garantie in viata. Nici in dragoste. Stiu ca viata include dragostea, dar am vrut sa subliniez. Ideea. Indragosteala asta oarba iti ia orice plasa de siguranta.

Practic, e ca si cum i-as pune lui George sufletul pe tava si i-as spune: Uite, ai 2 optiuni. Fie il faci varza, fie porti manusi si-l tratezi ca pe portelan.

Asta e practic orice relatie. Asta inseamna increderea. Asta inseamna sa dai tot. Dar tu stii deja lucrurile astea.

Si n-am sa ma prefac ca nu ma sperie. Responsabilitatea asta enorma pe care o reprezinta sentimentele tale pentru mine. Trebuie sa am grija de ele. Asa mi-am propus. Asa vreau.

E un fel de joc. Stam in pat, fata in fata, legati la ochi. Sigur mi-e teama ca sub perna ai un cutit. Si-ti vei dezlega esarfa si ma vei rani. Sau poate eu o sa mi-o dezleg inaintea ta. Sau poate nu o va face niciunul.

Suntem plini de optiuni, vezi? Si astea sunt doar cele pe care le vad eu dintr-o privire fugara. Cine stie ce-ti trece tie prin minte?

Cine stie ce-mi va trece mie maine? Cine stie cat rau sunt capabila sa-ti fac de fapt?

Dar uita-te la mine!

Serios. Uita-te la mine. Sunt la fel de legata la ochi ca si tine. Poate mai putin lipsita de aparare.

Uita-te la mine! Pe bune, doar uita-te o data cum trebuie! Stiu ca esti putin orbit, dar fa un efort. Gandeste rational. Uita-te la mine!

La persoana asta, legata la ochi la randul ei, cum asteapta si are incredere. Si zambeste.

Dar nu. Nu am tupeul extraordinar sa-ti promit lucruri pe care stiu ca nu le pot controla. Chestia aia cu never say never e adevarata. Probabil ca ai observat niciodata nu spun: Eu nu as face asta ever! Pentru ca habar n-ai cum te duce viata. Si in ce ipostaza ajungi. Si cum te obliga conjunctura sa o faci.

Tot ce-ti pot garanta e prezentul.

Aici. Acum. Asa.

 

Lasă un răspuns

