Tehnica anti-supărare a lui George

Ante scriptum: WordPress refuză să-mi arate titlul așa că:

 

Tehnica anti-supărare a lui George

 

-Nu ai dreptate să te superi! Și o să-ți demonstrez ca n-ai dreptate!

-Ba am!

-Shhh…Ascultă-mă!

Îmi cuprinde fața cu palmele și se uită fix în ochii mei. De data asta chiar m-am supărat. E foarte aproape de mine și nu-i mai văd clar trăsăturile feței. Mă gândesc la punctul proxim. Oare el e conștient că la o distanță mai mică de 25 de cm nu-l mai văd clar? În timpul ăsta el vorbește:

-Bla bla bla bla! Deci nu ai dreptate! În plus bla bla bla! Ai luat-o tu rău! Deci vezi?! Nu e ca așa! Și e ce spui tu e o prostie…

Încă mă ține fața în palme și încerc să mă trag înapoi dar nu-mi dă drumul. Și vorbește și vorbește cu vocea lui de George arogant și nici că vreau să-l aud. Dar el continuă să vorbească și eu nu vreau să admit că am gresit așa că reușesc într-un mod ager să îi dau palmele jos să îmi acopăr urechile și să strig:

-Taci! Taci! Taci!!

-Ce faci? Ascultă-mă!

-La la laaaa!

-Termină!

-La la laaa!

Deja e foarte nervos. Și pentru că e foarte nervos decid ca n-are dreptate. Eu am avut dreptate. Și pe mine nici măcar nu mă ascultă. Și el vorbește mai tare. Și eu mă supărasem pe el. Și dacă m-am supărat înseamnă că am avut un motiv. Sunt sentimentele mele. Doar nu vrea să cred că sentimentele mele sunt greșite. E absurd. În timpul ăsta, mă uit la el. S-a supărat. Eu m-am supărat prima!!! N-are voie să se supere peste mine…

Stă ca un George frumos ce este și nu spune nimic. Nici măcar nu mă mai privește.

-Ce ai acum?

-Ești imatură…

Urăsc când se supără pentru că mă supăr dintr-o prostie. E dreptul meu să fiu supărată iar el îmi ia din timp. Totuși îl iubesc și el sărută bine.Îl iau în brațe îl pup. Mă pupă pe păr ca un George iubitor ce este. Ne împăcăm cu un sărut pe care îl așteptam de vreo 5 minute, când am realizat că nu cearta asta o să fie cauza despărțirii noastre. Îi zic:

-Niciodată, dar niciodată să nu mai spui că Mozart e mai bun ca Bach!

Un gând despre „Tehnica anti-supărare a lui George

Lasă un răspuns

