Streaptease

Știam că într-un mod sau altul urma să mă dezbrace. Streaptease.Venise timpul de mult. Ne învârteam în jurul cozii. Așteptam momentul potrivit sau așa ne mințeam. Streaptease. Streaptease. Streaptease.

Îmi invada teritoriul cu privirea. L-am privit cu ură, cu scârbă și cu respect pentru că reușise să mă aducă acolo. Eu venisem singură și eu îi pusesem mâna pe corpul meu. Eu îl invitasem, eu îl chemasem, eu i-o luasem înainte. Îi străluceau ochii de fericire. Era un monstru în posesia căruia mă aflam. Streaptease! Vedeam în ochii lui proiecția minții. Jos cu paltonul. La naiba cu pantofii și cu rochia! Cine are nevoie de sutien? Ah… pantofii pot rămâne. Pentru efectul vizual.

Mă îmbrăcasem în naivitatea mea cu întreg șifonierul. Doar doar dacă ar dura mai mult.

El nu se grăbea. Oricum eram a lui și avea de gând să savureze. Mă tortura și mă mângâia în același timp.

Streaptease!!!

Mi-a spus pe nume… și am știu că trebuie să fac ceva. Să nu mă las dezbrăcată cu umilință. Să nu-l las prea aproape. Să-nu mă atingă oriunde. Așa că am făcut. Streaptease!

Am dansat, mi-am unduit corpul și m-am dezbrăcat când am vrut eu. El doar a privit spectacolul. Victoria era a mea. Streaptease! Fusesem așa cum nu mi-am închipui niciodată că pot fi. Mă privea prostit, mirat și fericit. M-a atins brusc când m-așteptam mai puțin. Am vrut să țip. Dar mi-a plăcut…

Stăteam acum îmbrățișați și nu ne priveam. Când s-a terminat și nu m-am mai simțit invadată, mi-am dat seama că fusese chiar frumos. L-am sărutat pe obraz am privit cerul deasupra, un câine care trecea prin fața băncii noastre și mi-am notat în minte cu grijă.

9 septembrie 2011: astăzi ne-am spus pentru prima dată te iubesc. Și apoi mi-am amintit ce auzisem din povești: prima dată e mai greu

Un gând despre „Streaptease

Lasă un răspuns

