Cazul eprubetistului nr 2

Cazul eprubetistului nr 1

Câinii n-au frustrări.Dacă vor să dea din coadă, dau din coadă, daca vor să muște, mușcă dacă vor să latre…mă latră.

În schimb într-o viață de om/balenă/găscan se adaugă multe frustrări. Sute. Mii. Un milon trei sute. Așa se face că într-o zi m-am trezit și pe parcurs ce îmi dădeam seama cine sunt, îmi adunam frustrările de prin cameră. Câteva aveau nevoie să fie puse la spălat altele…hmmm… mai mergeau o dată. Cereale. Pastă de dinți. Fard. Haine. Chei.

Aștept în stație autobuzul și ascult liniștea. Peste câteva secunde se aude un grup gălăgios. Frustrarea numărul 32 îmi spune:

-F 13 e o ratată. I s-au descheiat șireturile până aici de zece ori.

Pălăvrăgesc prin spatele meu, glumesc și râd între ele, apoi se înjură și plâng. Mă urc în autobuz și când vine controlorul le pitesc sub scaun. Dacă aș plăti bilet pentru toate, aș da faliment. Când cobor caut cu privirea pe cineva. A întârziat

-Bună! Eu sunt Frustrarea 53! Mă bucur să vă cunosc!

Grozav! îmi spun. Mai puțin loc în pat pentru mine! Îl văd venind, cu mersul lui de eprubetist frumos  și parcă mi se face drag. Mi se face drag într-adevăr. Și raze timide de drag și de dor și de liniște și de bine și de frumos îmi cutreieră trupul pentru o secundă.

Ne așezăm pe bancă. Primul sărut întotdeauna cel mai frumos. Poate și o îmbrățișare. Acum ne zâmbim. Ce zâmbet frumos. Frustrarea 53 mă întrerupe totuși:

-Știi… sunt nouă aici și…

-Ai întârziat! țip la săracul eprubetist, care mai mai să se spargă.

Nu mai vorbim noi acum. Doar frustrările noastre țipă și se sărută agresiv. Unele chiar se mușcă între ele, dar nu într-un mod sexual.

Am trăit azi o secundă frumoasă.

Lasă un răspuns

