Bucle

Când vine vorba de sentimente ultima şansă nu e niciodată ultima. Sunt multe ultime şanse. Şi am putea la fel de bine să le numim uităm şi iertăm dar nu e un simplu act de acest gen şi e mai mult un gest de disperare, de poezie ermetică pe care doar sufletul nostru îndobitocit şi orb o poate vedea. Uneori e amuzant şi George râde când ne vede disperarea. Nu contează care George  pentru că toţi se comportă la fel. Ca un balsam ieftin de păr care n-are niciun efect pentru firelele mele, încurcate de altfel, de păr.

Dar cum există mai multe tipuri de balsam pentru păr există şi mai mule tipuri de iubiri alocate unei femei. Pentru păr moale, pentru păr tocit, pentru păr neted sau pentru păr vopsit. Şi nu pare nimic în neregulă în a le amesteca. Pe cine ar deranja par moale şi mătăsos împreună cu bucle perfect definite? Aparent pe mine. Pentru că nu funcţionează.

Dar poate că sunt semne. Poate că-mi poate pica din cer un balsam pentru păr creţ. Viaţa mea e perfectă când folosesc balsamul ăsta. E moale şi miroase frumos şi îmi ţine de cald. Şi nici un alt balsam nu-i va putea face asta părului meu. Şi promit că nu o să-l mai îndrept niciodată. Pentru că e perfect aşa cum e.

Şi n-am nevoie de zsa-zsa-zu-ul lui Carrie  Bradshaw… am nevoie doar de bucle mele perfecte.

Lasă un răspuns

