Science-fiction valentine, perpetuum mobile şi George

Am un titlu drăguţ care îmi sună ding-ding gen în căpşorul meu frumos: Mulţumirea unei femei este un perpetuum mobile. Ştiţi voi, un mecanism care să funcţioneze la infinit acţionând asupra lui doar o dată. E o idee bună în teorie şi ar aduce omenirii un mare beneficiu. Practic, în încercarea de a-l realiza totul devine un eşec iar calculele fizice dau cu minus. Deci îmi pare rău bărbaţi, trebuie să cedaţi energie şi căldură din când în când sistemului vostru fizic pentru a funcţiona. Ceea ce nu e uşor întotdeauna.

Îmi aduc aminte de o anumită persoană superficială care acum doi anu spunea:

Ok. În primul rând ideea în sine de o zi a îndrăgostiţilor e exrtrem de comercială. Hai să le luăm banii fraierilor care iubesc. Măcar o dată pe an. Pentru că doar astăzi lumea iubeşte. Şi doar azi se demonstrează. În cursul anului ne putem da şi cap în cap. Dar azi nu. What?! 

Am auzit placa aceasta de nenumărate ori. Este o melodie proastă cu rime slabe (gen fire-desire pe care le au toţi pseudo-cântăreţii). Eu însămi o cânt din cânt în fiecare an. De câte ori pot. Prietenele mele o fac cu iubiţii lor şi, pe ascuns, ţopăie în pat fericite de venirea lui SF (citit ca prescurtarea de la Science-fiction) Valentin.

O veche fabulă concluzionează că vulpea care nu ajunge la struguri zice că sunt acri.Aşa suntem şi noi. Să deschizi uşa unui bărbat pe care îl iubeşti (teoretic) şi să îl vezi având în braţe o cutie maaare de bomboane de ciocolată în formă de inimioară şi un trandafir, îmbrăcat drăguţ, mirosind bine, cu un zâmbet sexy dar cu o privire blândă este o TÂMPENIE când nu ai parte de iubire.

Dar când ai, bomboanele sunt mai dulci  şi trandafirii sunt mai parfumaţi de e SF (citit ca prescurtarea de la Science-fiction) Valentin. Deci poate nu suntem superficiale ci doar feminine. Şi vrem o zi specială în care să fim speciali, pentru că suntem idioţi şi nu ştim să profităm mereu de toate zilele şi să le facem speciale.

Şi, cum iubitul meu e evident bărbat, pe care îl confuzez de câte ori am ocazia am decis că îmi voi face singură cadoul de SF (citit ca prescurtarea de la Science-fiction) Valentin. Şi l-am cerut. De George. Şi poate nu îl cheamă George. Dar se simte ca unul…

Lasă un răspuns

