Povestea celor doi sâni fericiţi

Curiozitatea e omorât pisica sau cel puţin aşa se spune. (Ar suna mai bine în engleză, de acord, dar îmi place să cred că am o prestanţă.) Chestia e că… în ultimul timp am auzit doar de pisici lovite de maşini. Deci curiozitatea nu omoară*

*nu ne omoară pe noi înşine îi omoară pe cei din jur.

Bârfim. În cantiţăţi industriale. Omorâm intimitatea împărţind-o cu prieteni sau vorbind aiurea în autobuz. Şi totuşi nu bârfa este obiectul care face rău, oricât de mult ar încerca GossipGirl să-mi explice asta,  ci curiozitatea în sine.

Pentru că oamenii judecă. Nu-şi judecă neapărat faptele cât ne judecă. Şi o văd. O văd pe faţa tipului care schimbă contorul la gaz, o văd pe faţa vecinilor care se holbează la iubitul meu în fiecare dimineaţă când mă aşteaptă în faţa scării să mă ducă la şcoală şi o văd pe faţa oamenilor pe care îi cunosc. Şi partea urâtă în construcţia mea imbecilă de om este că n-am cum să-i urasc. Pentru că şi eu îi judec.

Doar că uneori mă gândesc că mai de mult aş fi gândit la fel despre o persoană ca mine. Acum nu o mai fac.  Şi e această parte frumoasă în mine, plină de fluturaşi din hârtie şi panseluţe care spune că m-am maturizat. Şi panseluţele din capul meu au şi o explicaţie: când nu mai eşti atât de critic la adresa cuiva, înseamnă că ai căpătat o anumită experienţă şi deci eşti mai matur. Şi totuşi există o parte a creierului meu cu cranii desenate pe ea, care îmi spune că a avea mintea mai deschisă înseamnă a fi mai naiv.

Şi ca în orice dilemă existenţială de genul acesta, nenorocitul de adevăr e undeva la mijloc. Deci trebuie să atingem calea de mijloc. Amândoi. Oricine ai fi tu, cel ce-mi citeşti cuvintele. Dar nu putem face asta. Pentru că nu suntem complet oneşti. Tu mă judeci iar eu îţi pun tot materialul de disecat pe tavă. Enjoy

Post scriptum

am decis că dacă sexul vinde atât de bine şi atrage atenţia… înţelegeţi voi ce am decis. Mersi pentru pont, amice!

Lasă un răspuns

