Dimineaţă

Dimineaţă mi-a gâdilat ceva ceafa. Mi-am mişcat capul însă am simţit ceva apăsându-mi pieptul.  Nu îmi puteam mişca braţele şi încă îmi era gâdilată ceafa. Am deschis ochii după câteva secunde şi am simţit cum colţurile buzelor mi se ridică, involuntar. Cineva mă ţinea în braţe, puţin cam strâns dar era bine. Avea corpul cald şi îi furam căldura. Ştiam că în rest, ar fi fost frig. Îmi simţeam nasul rece.

N-aveam niciun gând şi nu-mi putea aminti nimic. Nu ştiam lângă cine dorm, dar nu putea fi cineva rău. Aveam un sentiment de siguranţă dată de braţele ălea care mă ţineau strâns. Am închis ochii ştiind că acesta era unul din momentele acelea pe care n-am să mi le pot aminti, pentru că sunt construite din senazaţii, nu din fapte.

O dată ce am închis ochii m-au bombardat o mie de gânduri. George? Nu. Nu putea fi George. El nu ar ştii să ţină aşa frumos în braţe. Mă întorc spre el zâmbind. Nu. Nu e George. E mai bine decât atât.  Mă uit la el preţ de câteva secunde. Are o expresie ciudată pe faţă, când doarme. Îmi bag nasul în obrazul lui. Face o grimasă. Vreau să îl trezesc. Vreau să mă mişc şi să îl pup. Dar mă ţine prea strâns ca să mă pot mişca.

Şi iar mă bombardează gânduri. Şi mă gândesc la George. Şi că el n-ar fi bun să doarmă lângă mine. George e bun doar să plece. Omul ăsta de lângă mine ştie să stea. Şi să mă pupe şi apoi să îşi lipească fruntea de a mea. Şi vreau să îl trezesc. Şi să îi spun că sunt fericită şi că el a contribuit la starea asta. Că nu vreau să mă trezesc lângă altcineva. Că sunt prea puţine lucruri de care sunt sigură şi doar de data asta unul din ele este ce simt. Si vreau să se trezească şi să îi zâmbesc. Şi apoi să îmi zâmbească înapoi, fără să-mi spună nimic.

Neaţa, pisi!

Îi aud vocea şi tresar. Îmi recapitulez în minte ce aveam de spus. Deschid gura şi îmi aud vocea sunând aiurea:

Miaaau!

 

4 gânduri despre „Dimineaţă

  1. aa…ce sa iti spun. ti-am zis mereu ca imi place cum scrii, dar am observat ca in unele posturi scrii si mai frumos. probabil sunt despre subiecte de care chiar iti pasa.
    aa…si „cel care nu e George” ar trebui sa se simta norocos.

Lasă un răspuns

