Drept feminin

-Cum să numesc faptul că ai întârziat?

-Drept feminin?

Între sprâncene i-a apărut o cută iar faţa i s-a preschimbat în chipul unui copil îmbufnat:

-Şi dacă întârziam eu un sfert de oră cum se numea?

-Că eşti un fraier prost crescut şi că nu am să îţi mai vorbesc niciodată?

Tonul meu era ironic şi uşor distrat. M-am aşezat pe bancă cu spatele la George care a rămas uimit în picioare cu trupul lipit de zid şi a continuat:
-Şi pentru că ai întârziat nu trebuie să îţi mai vorbesc niciodată?

Am scos un oftat treal:

-Nu. Înseamnă că mă las greu cucerită şi că tu trebuie să mă aştepţi

 

Eu ştiu. Prietena mea blondă ştie. Veriş cea brunetă o ştie. Întrega parte feminină din regatul nostru, o ştie. Făt-Frumos o ştie. Blondul fermecător o ştie. Întreaga populaţie masculină ştie şi înţelege. Nu ştiu care e problema ta… (în afară de mine, vreau să spun).

Aşa că o să îţi explic cum pot eu mai bine. Ceea ce desigur, nu înseamnă foarte bine. Dar ştii tu, dacă ştiam să explic mă faceam profesoară. Revenind.

Eu sunt prinţesă. Sunt mică, frumoasă, fragilă şi trosnesc când mă iei în braţe. Uneori îţi e frică să mă iei în braţe. Atât de fragilă sunt. Şi mă emoţionez repede. Şi plâng. Şi nu vrei să mă vezi plângând. Pentru că sunt doar o fetiţă mică. Şi în ochii unui copil se vede întreaga suferinţă a umanităţii. Tresari imediat ce vezi că am ochii umezi şi că îmi tremură vocea. Nu îţi place chipul meu când e întunecat. Tu ştii doar să cânţi melodia aia cu soare (Vrei soare, soare îţi dau). Urăşti când vezi că un factor extern, mă supără. Urăşti când e prea soare, pentru că sufăr de cald şi totuşi iubeşti nespus frigul, pentru că poţi să mă încălzeşti. Atunci te simţi ca un super-erou, pentru că doar tu poţi proteja acest trup micuţ şi firav. Da… urăşti lucrurile care mă fac să plâng, dar mai mult decât asta, te urăşti pe tine când plâng din cauza ta. Pentru că atunci nu mai poţi fi super-erou. Eşti doar un monstru de care trebuie să fiu protejată. Şi nu ai putea să trăieşti cu gândul că altcineva ar putea să mă protejeze în locul tău, nu?

Aşa că deşi mă analizezi obiectiv, nu mă poţi trata în acelaşi mod. Nu poţi râde pentru că îmi stă părul prost într-o zi, sau pentru că mă împiedic din cinci în cinci paşi. Pentru că mă voi simţi defectă. Şi din nou, vei urî asta.

În schimb, eu pot râde de tine. În primul rând pentru că ţie nu îţi pasă foarte tare că nu stă un tricou bine pe tine. Şi pentru că tu trebuie să fii arogant şi să ai o prestanţă în faţa mea. Şi mă simt bine să ştiu că nu eşti perfect. Pentru că nici eu nu sunt. Dar urăsc să îmi aminteşti tu asta. Şi încep să plâng… şi o luăm de la capăt…

PS: Tu-ul este în mod evident impersonal. Pentru că Misswho şi Teo, nu sunt la fel. Şi dacă, presupunând prin absurd, ar fi vorba desrpre un tu concret, ai ştii că toate lucrurile ăstea sunt din principiu. Şi mie nu îmi plac lucrurile din principiu. Şi deci, nu vreau să fii fericit din principiu. Doar pentru că îţi iese de minune pălăvrăgeala aia de sus.

 

17 gânduri despre „Drept feminin

  1. Normal ca tu esti printesa si niciun balaur arogant nu are voie sa te contrazica. Iar printesele merita un pupat pasional :X:X Ti as da unul daca ar vrea MISS who sa primeasca

    1. ce ar fi sa inveti sa scrii, apoi sa inveti sa intelegi un mesaj, si apoi sa incepi sa iti formezi o opinie despre lucruri pe care sa o postezi pe blogul meu. Nu stiu…zic si eu.

    1. Vezi ca ai cam mult tupeu. Esti un prostanac care nici nu stie bine sa scrie si crezi ca o cuceresti prin numarul de „:x”uri pe care le pui in comentarii? Fii serios… Eu zic sa nu mai lasi comentarii, sau sa mai citesti blogul asta, oricum nu intelegi nimic din el. Sau poate iti place sa se rada de tine…ok,atunci,continua;)

    1. Si eu nu stiam ca prostia a ajuns pe wordpress:))…tipule,esti funny rau. si singurul labagiu de aici esti tu care lasi mesaje din astea si inimioare ca toti cocalarii:))…LOL,ce cretin

    1. Sa inteleg ca te-ai plictisit de ma-ta? Ma, te inteleg, dar si tacto s-a plictisit de ea. Ia vezi, nu va rezolvati voi amandoi, ca baietii?:>

    2. Sunt uimit, impresionat chiar, am dat peste un adevarat domn aici. Chiar ma intreb unde inveti prietene…dar, dupa cum spunea un cantec: „Spala-te pe dinti odata!” Iti cerem mult?

      1. bah astia ia mai usor cu pliscu ca ma suparati. ati gasit si voi o gaura si gataaaa. ce credeti bah? ca nam mai vazut io tarfe ca astea? pai io daca vreau sa o fut pasta, o fut fara discuti de doi lei cu voi baaaah! ca io daca o prind pasta pe strada sa terminat jmecheriaaa. si va uitati apoi la mine ca ciompalai cand o fut si ea tipa.
        te pup guritza :X:X:X:X

  2. omfg :)) dragutule, acum serios, ar fi timpul sa te speli pe dinti. si in caz ca te intrebi de ce tipa de langa tine ţipa, afla ca era gonflabila cu fluieraş. te pup (sau nu, poate iau gonoree) guritza :x:x:x p.s: si baietii plang cateodata 😉

  3. LOL…Doamne, oare cati ca tine imi e dat sa mai intalnesc. Nu stiu ce tarfe ai vazut tu, dar sigur n-ai pus mana pe ele. Altfel n-ai mai sta cu o mana pe mouse si alta in pantaloni…sa cauti telefonul, desigur. 😉

    P.S. Bafta in continuare, cred ca ai antebrat frumos!:->

Lasă un răspuns

