M.M. ne-a promis Paraziţii la ore

Ante scriptum: Nu numai că ninge. Ninge în ziua în care cea mai mare dorinţă a mea e să port balerini. Ninge în februarie, la trei zile după S(cience) F(iction) Valentin ca în ziua de Crăciun. Metaforic vorbind. Nu îmi aduc aminte dacă a nins de Crăciun.

Ieri vorbeam cu Adriana despre tema de la psihologie şi anume împărţirea obiectivelor pe care ni le-am propuns în ultimele şase luni, în realizate şi abandonate sau în curs de desfăşurare. Adriana a început să râdă la partea cu să nu mai fiu ironică şi nesuferită. Ea spune că asta e chintesenţa ei. Posibil… Vreau să spun că o cunosc de un an jumate şi pot să afirm că în viaţa mea nu am văzut pe cineva, care să pună pe altcineva, la punct, atât de repede.

Dar nu despre asta e vorba. E vorba despre faptul că dacă mai există cineva în lume, o singură persoană, care înţelege de ce concurentul ideal pentru postul de george, trebuie să fie brunet, masculin, cu zâmbet T.I.-gen în clipul Hello Good morning, 14 secunde peste minutul 2. Dacă mai există cineva care să înţeleagă de ce Mr. Big din Sex and the City este perfect prin aroganţa şi eleganţa lui şi de ce Carrie se chinuie şase sezoane să il facă să o ceară de nevastă, atunci nu eu am o problemă.  Ci restul populaţiei femine – 2 persoane (eu + Adriana, evident) care percep frumuseţea masculină ca frumuseţe femină.

Şi asta e păcat. Pentru că vor deforma populaţia masculină – 2 persoane ( George al meu şi al Adrianei) şi îi vor transforma în chestii NASPA (ca Răzvan când ne sparge gaşca sâmbăta la cărţi). Iar asta e mai tragic decât tragic. Pentru că lucrurile nu vor mai fi clasice. Şi vom continua să trăim în lumea în care lumea rămâne să îşi schimbe partenerul din lenea  pentru a căuta ceva nou. Şi cineva o să mi-l ţină prizionier pe George al meu până când o să mă duc eu să îl salvez. Şi asta e epuizat, să stiţi.

Post scriptum: Vorbind de educarea masculului, ieri, după un an jumate, l-am făcut pe  M.M. să îmi zicănescu! Dacă pot să fac asta atunci poate, în ziua când ne va aduce  un cd Paraziţii(ne-a promis că ne aduce într-o zi), îl voi convinge să mă lase pe mine  să aduc muzica. Iar asta înseamnă enorm. Mai enorm decât dacă l-aş salva pe George de o anumită gâscă…Gâscan.

2 gânduri despre „M.M. ne-a promis Paraziţii la ore

Lasă un răspuns

