Ziua când o să vină

Într-una din zilele ăstea, peste câtiva ani buni, o să stau întru-un cămin, într-un pat incomod, citind literatură de consum, cu o pătură învelită până la genunchi, genunchii îndoiţi, lângă mine în pat o scrumieră, pe scrumieră o ţigară pe jumătate fumată. Şi atunci îmi va bătea în uşa mea de cămin cineva şi eu îl voi urî cu patimă pe acel cineva care mă forţează să cobor într-o asemenea zi din pat. Îmi va trece când voi vedea că era George (în caz că vă era dor de el).

Va intra în cameră şi nu îl voi băga în seamă decât când plictisit o să îmi fure ţigara.

-Aprinde-ţi alta!

O să se ducă ţintă la pachetul meu de ţigări aflat lângă pat.

-Din pachetul tău eventual.

O să îmi lase pachetul şi o să se ducă să ia un măr din bucătărie. O să se întoarcă, o să se aşeze în pat lângă mine în timp ce o să mestece cu zgomot feliile de măr pe care şi le taie pe parcurs cu cuţitul.  O să îmi zică:

-Mi-eşti dragă de când trebuia să fii acasă la ora opt jumate şi tatăl tău nu te mai lăsa să ieşi din casă daca ajungeai cu un minut mai târziu.

-Când s-a întâmplat asta?

O să se ridice nervos zicând încet: niciodată. Zice încet să nu îl aud eu şi să mă supăr pe el. Ar putea să nu o zică deloc, dar atunci s-ar simţi fraier. Oricum e fraier. Într-o zi o să admită şi asta.

5 gânduri despre „Ziua când o să vină

  1. Nu, George nu o sa vina si nu o sa bata la usa. Pentru ca e George si George nu mai vine. Si tu doar o sa-ti imaginezi ca George bate la usa pentru ca asa face George, te face sa-ti imaginezi ca bate la usa. Sau la geam.

    Si cred ca am gasit rezolvarea la MAREA PROBLEMA A OMENIRII. George nu o sa vina pentru ca el e George. Nu pana nu ii schimbam numele. Dar atunci nu o sa mai fie George. O sa fie un George sub acoperire:>

    1. sper ca intelegi ca pe Adevaratul George nu il cheama George. Problema e ca nu stiu cum il cheama si ca nu vine ca sa imi spuna. De aia ii spun George 🙂

Lasă un răspuns

