GG-işti

Am văzut Gossip Girl. Încă îl văd, în fiecare marţi când Vplay postează pe site. Dar nu vreau să discut despre de ce cred că G.G. este un serial prost pentru că deja prea multă lume încearcă un dispreţ urât pentru mine, după ce mi-am argumentat afirmaţia de mai sus şi evident nu am fost convingătoare.

Totuşi îl iubesc pe tipul sau tipa care a scris într-un comentariu cât de mult seamănă serialul cu o telenovelă.  Sigur, o telenovelă cu beget imeeeens şi actori simaptici. Atât. Şi poate câteva replici drăguţe. Când vine vroba de Blair şi Chuck. Gata. De data asta chiar că nu mai am nimic bun de zis despre serial.

Dar e imposibil să nu observi efectele serialului ăstuia. E imposibil să nu intri în minunatul liceu şi să nu întâlneşti o grămadă de fete cu bentiţe Blair Waldorf gen, cu poşetuţa pe mână şi îmbrăcate en vogue. Sigur. Asta nu e o problemă. E chair inofensiv. E o modă. Va trece. Cum a trecut şi moda RBD (Mulţumim Doamne!)

Problema este că oamenii, mulţi dintre ei, sunt incapabili să facă diferenţa între film şi realitate. Le este imposibil să înţeleagă că acţiunea se petrece în spatele ecranului şi că acolo rămâne. Că dacă tipa aia are voie să facă rău şi să dea naştere la intrigi doar pentru că un serial are nevoie de acţiune. Dar unii dintre noi, adică ele uită cu desăvârşire unde se opreşte cu bârfa x.o.xo Gossip Girl, se cred femei fatale şi îşi imaginează că sunt ceea ce nu sunt defapt.

De aia zic că G.G. e un serial prost. Nu aduce nimic bun omenirii.

Trăim în realitate. Şi asta ne ocupă tot timpul!

2 gânduri despre „GG-işti

  1. ok, și tu ai observat că toate pizduțele, ooops, pardon, gagicuțele, mai ales de a 9a, de la noi din liceu se îmbracă blair w-gen, sau serena-gen :)) Și toți băieții chuck bass-gen :)) credeam că sunt nebună :-?? :-J App, de ce nu ești la Love Story? :-W

  2. =))) cata dreptate ai, bai Diana.
    sa stii ca o sa incerc sa te strig Teo de acum incolo. Desi Diana e un nume foarte dragut. Dar faptul ca iti spun Diana aduce prea multe amintiri.
    Desi….evident ca n-o sa ma obisnuiesc niciodata cu Teo. Nici nu arati a Teo. Arati a Diana!
    in fine. deci m-am cam plictisit eu asa la aceasta minunata ora de Birotica / HTML, in care Zidaru NU FACE NIMIC!!!, si am intrat sa vad si eu ce minunatii ai mai scris. ce-mi place ca ti-ai facut iar blog, baa. <3.
    in fine…vorbim diseara. ma duc inapoi la Bomberman, ca sa nu te stresez cu un mesaj kilometric (deja e, dar ce sa-i faci..:-j).

Lasă un răspuns

